Prace w najdłuższym tunelu kolejowym w Polsce.
DOLKOM Sp. z o.o. wykonuje prace w najdłuższym tunelu kolejowym (1600m) w Polsce na linii 286 Wałbrzych – Kłodzko.
DOLKOM Sp. z o.o. wykonuje prace w najdłuższym tunelu kolejowym (1600m) w Polsce na linii 286 Wałbrzych – Kłodzko.
W dniu 11.07.2018 r. Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością uzyskało zezwolenie Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego na eksploatację nowo zakupionych podnośników Kutruffa SCM122F.4 z ruchomym kowadłem o udźwigu 12,5 t na kolumnę wyprodukowaną przez firmę EMANUEL s.r.l. z Włoch.
Dzięki uprzejmości naszego podwykonawcy firmy DROMOSTTOR prezentujemy poniżej materiały z prac naprawczych obiektów inżynieryjnych w ciągu linii nr 3.
Dnia 29.06.2018 ukończono naprawę wiaduktu kolejowego na linii kolejowej nr 327.
Uroczyste podpisanie umowy z firmą Plasser & Theurer na zakup uniwersalnej podbijarki rozjazdów i torów typu UNIMAT.
Spółka DOLKOM jest w trakcie rewitalizacji torów nr 1 i 2 linii kolejowej nr 349.
Spółka DOLKOM zakończyła prace na linii nr. 131 w torze nr 1 oraz nr 2 , na trasie Chorzów Batory – Tczew.
Spółka Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z o.o. we Wrocławiu wprowadziła zmiany do posiadanego Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego zarządzanie jakością oraz bezpieczeństwem i higieną pracy.
Wózek motorowy WM-15A nr 209 (oznaczenie po modernizacji to WM-15A.00/D.01 nr 209) został poddany naprawie głównej połączonej z modernizacją układu napędowego.
Wykonanie naprawy głównej profilarki toru USP-303 dla ZRK DOM z Poznania.