Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Hubska 6, Wrocław informuje o rozpoczęciu postępowania ofertowego na realizację audytu energetycznego przedsiębiorstwa zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest pod poniższym linkiem:
Opis
Załącznik 1 do audytu
Oferty należy składać do dnia 09.04.2021 r. do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego pok. 104 (sekretariat) w zamkniętych kopertach z napisem „Oferta na audyt energetyczny w 2021 roku”. Osoby do kontaktu:
Elżbieta Łuszczek, tel. 697-059-455, mail: e.luszczek@dolkom.pl
Pytanie: Czy za poprzedni okres (wynikający z Ustawy o efektywności energetycznej) audyt został wykonywany?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie: Czy zalecenia wynikające z poprzedniego audytu zostały w całości zrealizowane?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie: Czy istnieje możliwość zapoznania się z treścią audytu za poprzedni okres przed złożeniem oferty?
Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości przed złożeniem oferty. Po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty i po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia (zawierającą klauzulę poufności) takie dokumenty mogą zostać udostępnione.
Pytanie: Czy Zamawiający wypełni dodatkowe dokumenty (np. ankietę) indywidualnie dla poszczególnych oferentów?
Odpowiedź: Zamawiający nie wypełni ankiety ani dodatkowych dokumentów na indywidualny wniosek oferenta. Na pytania oferentów Zamawiający odpowiada wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej do publicznej wiadomości.
Pytanie: Czy Zamawiający udostępni adresy audytowanych lokalizacji?
Odpowiedź: Wizję lokalną można przeprowadzić w następujących lokalizacjach po uprzednim umówieniu się drogą mailową:
Wrocław, ul. Hubska 6, 50-502;
Wrocław, ul. Tęczowa 55, 53-601;
Namysłów, ul. Dworcowa 5a, 46-100;
Opole, ul. Struga 3, 45-073;
Wałbrzych, ul. Gdyńska 4, 58-303;
Kamieniec Ząbkowicki, ul. Dworcowa 1, 57-230;
Goczałków, Rogoźnicka 1, 58-152;
Gliwice, ul. Na Piasku 18, 44-100.
Q&A 2021.04.07
Pytanie: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na powierzenie podwykonawcom realizacji części lub całości elementów zamówienia?
Odpowiedz: Tak.
Pytanie: Czy Zamawiający zobowiązuje się w umowie do współpracy i przekazywania dostępnych danych w celu przeprowadzenie audytu energetycznego?
Odpowiedz: Tak, w zakresie koniecznym dla prawidłowej realizacji zamówienia.
Pytanie: Czy Zamawiający wymaga planu wdrożenia przedsięwzięć?
Odpowiedz: Nie.
Pytanie: Czy podczas realizacji audytu Zamawiający wymaga odbiorów częściowych, ma być raportowany statusu realizacji?
Odpowiedz: Wg. opisu przedmiotu zamówienia.
Pytanie: Proszę o wskazanie terminu realizacji audytu.
Odpowiedz: Lipiec 2021.
Pytanie: Proszę o wskazanie używanych mediów: ( Energia Elektryczna, Ciepło sieciowe, Gaz ziemny zaazotowany, Gaz: propan, butan, Węgiel brunatny, Węgiel kamienny, Para wodna z sieci, Olej napędowy, benzyna, Olej opałowy, Biomasa, Gaz ziemny wysokometanowy, inne?)
Odpowiedz: Energia Elektryczna, Ciepło sieciowe, Węgiel kamienny, Gaz ziemny wysokometanowy.
Pytanie: Proszę o wskazanie rodzajów obszarów występujących w przedsiębiorstwie:
– budynki, źródła chłodu, Źródło energii elektrycznej, transport, Zakładowa sieć ciepłownicza, Źródło ciepła, Systemy wodno-kanalizacyjne, Infrastruktura elektroenergetyczna, Procesy technologiczne, inne?
Odpowiedz:
Budynki, budynki warsztatowe, zakładowa sieć ciepłownicza, systemy wodno-kan., inf. Elektroenergetyczna, procesy technologiczne.
Zapytanie: Czy Zamawiający wymaga aktualizacji poprzednio wykonanego Audytu Energetycznego Przedsiębiorstwa (AEP)?
Odpowiedz: Nie.
Pytanie: Proszę o wybór preferowanej przez Zamawiającego formy współpracy:
a ) Przekazane arkusze danych zostaną wypełnione przez Państwa i przesłane elektronicznie do Energa wraz dostępną dokumentacją.
b) Do Energa zostanie przesłana elektronicznie dostępna dokumentacja (w tym faktury za zużyte media).
c) Dostępna dokumentacja (w tym faktury za zużyte media) zostanie udostępniona podczas wizji na obiektach.
d) Brak udostępnienia dokumentacji konieczna wizji na obiektach celem dokonania inwentaryzacji.
Odpowiedz: d).
Pytanie: Czy Zamawiający wymaga prezentacji i omówienia wyników AEP? Jeśli “tak”, to w jakiej formie:
– spotkanie w siedzibie przedsiębiorstwa?
– prezentacja zdalna?
Odpowiedz: Prezentacja i omówienie wyników opcjonalne, preferowana prezentacja zdalna.
Pytanie: Czy Zamawiający wymaga wizji na wszystkich obiektach/ części obiektach?
Odpowiedz: Tak.
Pytanie: Czy w ostatnich 4 latach Zamawiający wykonywał przedsięwzięcia efektywnościowe? Jeśli tak proszę wskazać jakie to przedsięwzięcia.
Odpowiedz: Tak, audyt efektywności energetycznej.
Pytanie: Jakie Zamawiający planuje przedsięwzięcia efektywnościowe?
Odpowiedz: Nie planuje.
INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU